Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Min nya leksak
Follow duvetinte


Igår vad jag på Elgiganten för att kolla in en ny filmkamera, jag hittade mig en som jag trodde skulle va skit nice. Köpte den på avbetalning. Men när jag använde den igår tyckte jag att den var bra men när jag kom hem och la över allt på datan visade det sig att den var riktigt jävla dålig, bildkvaliten var kass och den kosta endå 3000.
SKa lämna tillbax den.
Istället bestälde jag en ny eftersom den kameran jag ville ha fans endas på elgigantens hemsida!
Jag fick beställa den och be dom skicka den ner till staden jag kommer befinna mig under dom närmaste dagarna!
Men den har alla funktioner som jag verkligen behöver ha och sen är det HD vilket är mycket bättre. Det ända som jag är skeptisk emot är märket och priset, den e riktigt billig men frågan är hur bra den är?

Det finns en nyare modell som kostar 900 kr mer, me denna köpte jag för 1200 kr!

Kommentarer
Postat av: Louise

Segt att den var så dålig :/

Kolla gärna in min nya blogg om du känner fört=)

2010-02-26 @ 20:25:34
URL: http://abloodymess.blogg.se/
Postat av: Sam

Sho



ögnade förbi inlägget och såg de stod kvalitén va dålig när du förde över till datorn.. well well, kan börja med att om du kör i automatiska inställningar så blir de väll sämre, + ljuset gör väldigt mycket, hade du spelat in på en sommar dag hade det sett underbart ut. sen får du ju sitta å trixa med ISO m.m... hehe ett tips bara, lek lite med inställningarna på kameran, så får du fram bättre bild. kör inte på förinställda inställninar. lycka till! sony är väldigt bra. kör med en sony hdr-11e väldigt bra

2010-02-28 @ 05:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: