Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Kartellen svarar:
Follow duvetinte

Fick precis ett mail från Woody där han hade skrivit ett par rader till en läsare.


Tjen Am0rii!
Såg dit lilla inlägg ang Kartellen äkta eller inte.
Vad är det du vill få fram! Tro du att Sebbe och Kaka är hela Kartellen?
Du får gärna höra av dig till mig om det är något du funderar över, eller vill ha bekräftat.
Vet inte vart du fått din information om att saker inte skulle vara så som vi förklarat eller visat för er.
Och det känns ju lite konstigt med tanke på du kastar ur dig saker, som om du skulle vara insatt i nån gammal historia.
Du kanske inte är så uppdaterad, det skulle ju förklara en del.
Det är jätte bra att du jobbar på med musiken och tror på din grej.
Ang din diss låt, där du ska tysta och sätta alla på plats , ser jag verkligen fram emot.
Vore verkligen kul om någon kom med nått nytt och konkurerade lite.
Ett tips inför släppet är att du måste kunna stå upp för vad du säger,du kommer troligtvis bli testad av någon hur äkta du själv är.
Att Kartellen inte är värsta grejen som du förklarar det, får folk uppfatta som dom själva vill.
Det jag verkligen vet är att vi berättar verkligheten vad vi sett , hört och vart med om genom vår musik.
//Woody


Kommentarer
Postat av: Am0rii

hej!!

Jag tror inte att någon här har förståt vad jag menade. Men kan förklara det, allt jag menar med min låt är ingenting som jag satsar direkt mot Kartellen. I mitt huvud hade jag tänk att låten skulle handla om alla som bara snackar för mycket.

Men när jag läste mellan raderna så tänkte inte jag på att Kartellen leker, men det va bara en grej som jag blev skit sur över och tänkte att det va trönttigt när jag såg på musikvideon att Kartellen bränner 'Kens bild och säger massa saker. och det viktiga är att när jag säger Kartellen så menar jag Sebbe och Kaka.. för det e dem som jag ser i musiken bara. Och du vet själv varför de gör det? för att bli kända, för att det e så det funkar. Om jag kommer in med en låt och så vill jag att alla ska gilla den och spela upp den i förorten så måste jag ju säga 'typ fuck polisen osv.. Det vet alla om.

Men ärligt ärligt nu tror du verkligen att Sebbe eller Kaka skulle kunna göra nåt mot ken som dem sa på låten?

det enda jag blev sur över och fick mig att tycka allt det där omo Kartellen är att 'dissa en stor Hip hop artist som kanske startade hela Hip hopen i Sverige och gjorde den stor.

Till- Du vet inte:

Där har du också fått ett svar på några saker som du frågade, och det är att jag kan inte tysta nån genom en låt och det är inte mitt mål, men med låten menar jag bara någon som använder musiken på ett fel sätt eller dissar dem som äger hip hopen för att bli stora och kända i landet. Och låten har inte äns satsat hårt på, spelade in den för 1 månad sen kanske min min egen lilla hemma studio och sen skett jag i den utan att mixa eller nåt. Men nu har jag en riktig studio som jag kan spela in den när jag vill. men det är inget viktigt för mig för jag tänker inte så som du tror.

Jag skulle bli glad om någon dissar mig för jag skulle aldrig svara tbx på personen, omjag svarar så gör jag personen bara större och större.

Hoppas att du förstår nu vad jag menar!

2010-02-28 @ 01:12:46
Postat av: ShadyBoy

Eminem is the king!

2010-08-20 @ 23:01:00
URL: http://justshady.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: