Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Kartellen feat. Aki - Klientkonstelation exklusiv
Follow duvetinte




Ord från kartellen:

Denna låten spela Sebbe å Aki in igår hos Alpis. Låten är ett bevis på Kartellen e större än bara guns och västar! Större än snutarnas fötryck! Ett bevis på att betongen fortfarande lever och andas och rösterna kommer eka tills rosenbad brinner! Fuck staten mannen! Knulla förtryckarna!!!! Kinesen skriver historia, Babyface skriver historia, Maskinisten kör me 6ans växel, Chucky e på G med slaktlåtar, Woody har en BOMB på gång! Kaka står redo att slita sönder micbås! Respekt till våra vänner i Labyrint!!!! Ett löfte, Ni har bara sett början! FUCK THE WORLD K4L FTP


Min Åsikt:
Detta var jag inte berädd på från kartellens sida men jag blir inte alls förvånad att Aki lägger en värs så här utan refreng. Men den har en bra budskap och texten från bådas sidorna är riktigt bra!
- Bortglömda ungar blir förortens kungar.
Det stämmer, det ör dom "bortglömda" ungdomarna som offtast hamnar på fel sida.
Ennu en grym låt gjort av Kartellen och Aki från Labyrint. Sen måste jag bara säga att Ekbeats är en väldigt duktig proddare, men det vet han redan.

KOM IHÅG
låten släpps eklusivt i min blogg idag 28/2-10 och om ni ska göra reklam om låten hänvisas det till min blogg eller min youtube länk.



KLICKA HÄR FÖR ATT LADDA NER LÅTEN GRATIS


Kommentarer
Postat av: ekbeats

tack :)

2010-02-28 @ 00:06:35
Postat av: Charlie

Tungt mannen. Sebbe o Aki är dagens kungar!

2010-02-28 @ 00:34:32
Postat av: Arjan

Helvete vilken låt!!! feet beat till två galna verser!!



big up ekbeats!!

2010-02-28 @ 01:39:41
Postat av: FAWZI TENSTA

TACK MELIKA DEN HÄR LÅTEN VA EN AV DOM BÄSTA FÖDELSELSEDAGS PRESENTER NÅGONSIN

2010-02-28 @ 04:52:53
Postat av: iz

galet fett. vill höra mer sånt här. det här skapar klassiker... aki är på topp som vanligt med känslan i rösten

2010-02-28 @ 09:25:29
Postat av: ekbeats

kan du ändra mitt "namn" tack.

2010-02-28 @ 11:34:38
Postat av: Susanna

Asså jag är ledsen, men det här känns för mkt som en blandning av Ken och Blues a 1900 tal. Retro är bra, men det här känns för mycket som repris. Men dom gör som tur e annat bra. :)

2010-02-28 @ 21:11:25
URL: http://adinaros.blogg.se/
Postat av: mohammad

finns denna underbara låt att ladda ner nånstans?

2010-03-02 @ 00:56:19
Postat av: David

Satt Sebbe i häktet förut?

Hur länge?

När kom han ut?

2010-03-02 @ 14:26:36
Postat av: Suat

Den här låten var Sveriges genom tidernas bästa hip hop låt den beskrev förorten på pricken

det här är förortens röster om vi forsätter rappa om förorten hur det är kommer dem bli tvungna att vända sig mot oss svenska samhället och hjälpa forsätter så här Kartellen 2010 2011 2012 är våran

2010-03-03 @ 22:02:48
Postat av: ShadyBoy

Eminem är KUNG!

2010-08-20 @ 23:00:43
URL: http://justshady.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: