Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Carlito´s releasfest
Follow duvetinte


Fredagen den 19/2 var det Karlitos releasfest.
Jag träffade på Carlito innan jag gick in på festen, var för trött egentligen men jag sa till honom att jag var där endas för hans skull.
Träffade upp Deniz, Sam, Finess och hans kusin för att gå in på festen!
Redan kl 01:00 var det mycket folk och runt 02:00 var det nästan proppat med folk!

Ett stort tack till Masse för biljetterna. Lika trevlig i verkligheten var han som på mail.
Jag hade tyvärr inte kul där eftersom jag inte alls var på humör för att festa, men tjejerna hade skit kul!

Jag ville bara se carlito på scen vilket jag gjorde och allt jag kan säga är att han är SKIT TUNG på scen.
Det tråkiga med festen var att han inte körde lite längre!
Ville höra fler låtar.
Till hjälp hade han STOR på scen, men det verkade som om publiken gillade det dom såg och 90% av folket kunde babylon brinner utantill!

Lyckad fest var det!


 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: