Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Videoinspelning Finess VS Basementality = BILDER!
Follow duvetinte


Hej!

Känns som om alla mina inlägg börjar bli långa och härliga brev till mina fina läsare! hahaha..
Men jag gillar och säga HEJ för jag hoppas på att få ett HEJ tillbax, det skadar ju aldrig!

Idag har det vart en lååångg dag, allt från bråk till ambulans, videoinspelning och battels...
Känner mig helt sliten, men väldigt givande!

Visste ni att det finns en stor skillnad på "svensk hiphop" & Svensk hiphop???
Om ni vet svaret så får ni gärna berätta det till mig eftersom jag fick se den skillnaden idag under Basementality.
Jag återkommer mer om det OM ni inte kan svaret!

Men om vi backar tillbax bandet så var jag på videoinspelning med Finess och jag kommer inte lägga upp så många bilder, ni får bara hålla ut tills videon kommer ut!

Men när kl blev 20:00 gjorde jag och Mr king ett stopp på donken där vi åt en varsin bic mac o co plus ett par kyckling vingar. Kändes lite mäktigt att äta lika mycket som han gjorde fast att han var nyttigare och drack äppel juice.
Aja, nog om det!

Vi gick vidare till Basementality för att se några sköna rappare battla mot varandra... 
Jag älskar verkligen när rappare som jag aldrig träffat tidigare men skrivit om vid olika tillfällen kommer fram och hälsar på mig. Blir väldigt glad!
Däremot gillar jag inte att folk som JAG VET inte tycker om mig kommer fram och presenterar sig som om dom inte vet vem jag är, fast att jag VET att dom vet att jag vet att dom vet, vem jag är.. hahahahahaah...
Kul och träffa på vänner också.

Men ni vill väll veta vad som hände?

Tyvärr så kan jag inte säga så mycket eftersom att jag bara va där en kort stund...  Ville vara kvar där och se Stockholmssyndromet uppträda men jag var för trött för att stanna.
Jag kan väll säga att Finess inte dök upp så Shazaam fick inte köra mot någon, det han däremot gjorde var att han körde en av sina förskrivna texter framför kameran & folket.
Han mördade hela skitet......

Men jag undrar verkligen hur dom har valt dessa rappare för det fanns vissa jag tänkte "vad fan gör dom här"
man fick ett gott skratt och folk var rätt hypade!

Nästa Basementality eller O-zone måste jag fan gå på! Detta borde finnas MYCKET mer av!


Under hela dagen trodde jag att min kamera var sönder eftersom jag hade tappat den i golvet, bilderna är inte i dom bästa skicken men den fungerar perfekt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: