Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Svar på läsarkommentar
Follow duvetinte

Rooa.. om Sommar sol och vatten!: Nuuu har jag läst hela din blogg från början till slut och då menar jag från hela början haha, det tog mig 3 dagar! Men det var värt det. Vill börja med att säga att du är en sjukt stark tjej som gått igenom så mycket och samtidigt lyckats komma så långt som du kommit. Du har insperarat mig och jag tror nog att jag har fått mig en ny kvinnlig idol. En dag måste jag nog intervjua dig och kanske publicera min första bok hehe. Fortsätt med det du gör för du gör det bra! /Rooa (haha vet inte hur viktigt det är me



Svar:
Oj, att läsa min blogg måste nog ta evigheter med tanke på att jag har bloggat i snart 2 år.
Tack så jätte jätte jätte mycket för din fina kommentar och detta gjorde mig super glad. Jag har kämpat otroligt mycket för att komma dit jag är idag och jag har gått igenom ett helvete för att hamna där jag är i dag. Fick jag leva om mitt liv så hade jag gått igenom allt igen för att det har format mig till den jag är idag och jag är riktigt nöjd med den människa jag är idag.  Dokumentären The secret har vart något som hjälpt mig att motivera mig att fortsätta kämpa och nå mina drömmar för hade jag inte haft något som inspirerat mig så hade jag gått i väggen.
Jag har redan brutit ihop, har vart nära på hamna på psyket, har gått igenom det värsta och det har påverkat mig som fan. Men jag har hela tiden tänkt positivt och försökt kämpat och göra så gott jag kan. Motgångar finns där för att pröva och se om man klarar av saker man verkligen vill nå upp till..
Jag är otroligt tacksam över allt jag har idag, Familj, Vänner, utbildning, skola, hälsa och mat. Jag är tacksam över det du skriver till mig för DU ger mig styrka att fortsätta, DU ger mig mer energi att fortsätta göra det jag gör.
Jag vet inte om jag är någon idol, men jag är glad att jag inspirerar dig och jag är glad över att du fått med dig något efter att ha läst min blogg..
En intervju ställer jag absolut på och om det är så att du skriver en bok så tycker jag definitivt att du ska kämpa och släppa boken.
Önskar dig all lycka.
MVh
Melika



Kommentarer
Postat av: beccis

hur är allt med dej idag? :)

2010-12-01 @ 21:09:42
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: