Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Sean banan tagen på bar gärning
Follow duvetinte

Igår när jag var för bi Venine så fick jag höra att Sean banan hade vart för bi där för ett tag sen och blivit tagen på "bar gärnin"
butiken Venine som är en av dom jag samarbetar med skrattade och visade mig videoklippet! Han som ni kan se på videoklippet som står i kassan berättade för ett tag sen att sean hade vart för bi där och köpt kallingar och sedan gått ut med dom!
Jag känner personligen Sean och det skulle aldrig förvåna mig att han gör en sådan sak! HAHAH!
Jag dooog av skratt när jag såg denna! Nu vill jag att ni alla ska se när sean på sin privattid köper kallingar hahahah


Kommentarer
Postat av: Anonym

jo de e de:P

2010-12-12 @ 15:52:29
URL: http://alinah.se
Postat av: sami

de e ju skådespeleri det ser man såfort han kommer in allt e uppgjort

2010-12-14 @ 18:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: