Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Sammanfattning av Januari 2010
Follow duvetinte


Hur såg det ut under 2010, vad hände? vad gjorde jag? hur såg det ut för duvetinte.se




Duvetinte.se Dök upp på Kingsize för första gången.


Jag hängde en hel dag med grabbarna från Cr och gjorde ett par intervjuer, mitt första test beat och en jävla massa andra videos... Klicka HÄR för att se intervjun



Same blood bjöd med mig på Grammis galan.
J-Son var nominerad och där med fick jag följa med.

 

Jag hamnade på sjukhus med krafitiga infektioner i njurarna.

Men jag fortsatta blogga fast att jag var inlagd på sjukhus...

-c80fc85fac377206d98f1423d39dc75.png

Jag upptäckte låten JPS Ft Kartellen & Lil star och det blev en låt som spelades väldigt mycket.



Jag fick bra kontakt med Sebbe från kartellen och jag gjorde en intervju med killarna. Jag skrev väldigt mycket om kartellen under Januari månad och jag fick en bättre bild på hur dom är.
INTERVJU MED KARTELLEN KAN NI LÄSA GENOM ATT KLICKA HÄR



Släppte en låt som betydde mycket för mig.
En låt med Parham P där Medina, 2 i Styrka, Kaanquest & Hermanos Bernal gästade på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: