Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Så slutade kvällen.......
Follow duvetinte


Känner hur jag håller på o faller ihop av smärtan i ryggen. Det blev inte bättre av att frysa som jag fick göra idag!
Åkte in till stan och träffade en bekant till mig, Ninos. Vi drog till fridays på kungsan där vi fastna ett par timmar...
Älskar verkligen maten där, kan aldrig bestämma mig vad jag ska äta, egentligen vill jag bara ta lite av varje.



Efter ett par timmar blev det lite häng och en massa skitsnack vilket var super trevligt. Han är smartare en vad han ser ut.. haha

Men nu tänkte jag göra lite gratis reklam för Ninos och hans brorsa.
Har har väll inte missat Rob & Nino? Dessa två R&B killarna har en stor chans i musikvärlden.  Kolla in videoklippet.




Men nu är jag super trött och ska sova lite.. Hoppas på att håret håller sig tills imorrn så att fler får chansen och se mig när jag e så het som jag e...


Kommentarer
Postat av: linda

nej da dom har man ej missat:) skit duktiga:)

2010-12-31 @ 02:40:38
Postat av: malin

Rob & Nino :):):)

2010-12-31 @ 12:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: