Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Rob & Nino 2 nya stjärnor
Follow duvetinte



För ett tag sen fick jag kontakt med Nino som berättade att han och hans bror kommer att komma ut med musik!
Självklart blev jag nyfiken för att jag hade ingen aning om hur det skulle låta men jag visste att det inte var hiphop!
Vi har haft kontakt till och från och jag har fått höra hur det har gått osv....
För någon dag sen la dom upp en videklipp som jag tänkte dela med mig till er!  redan efter dom första sekunderna blev jag fast, detta gilal jag och det är verklige den stilen jag lyssnar på i min ensamhet hehe.
jag blev imponerad och jag tror verkligen dom kommer att komma långt, lyssna bara på dom så förstår ni!
Jag kommer självklart uppdatera er när det kommer till dessa två bröder!
Håll bara koll!

Eller gör som mig, gå med i deras facebook team genom att klicka HÄR
Kommentarer
Postat av: linnea

:):):)

2010-12-13 @ 11:48:30
Postat av: kasandra Bilgic

ohh vart kan man höra hela låten?

2010-12-13 @ 15:28:04
Postat av: roula

fett fina röster!! harom släppt något?

2010-12-14 @ 03:39:51
Postat av: Gergi

Www.Robert-Hanna.com finns lite musik från en av den. Låten har inte släppts ännu och de finns inget datum ännu

2010-12-15 @ 23:00:26
Postat av: simona

ja såg rob & nino igår live! Sjuuukt bra!!!

2010-12-18 @ 19:46:41
Postat av: elisia

de e mina bröder :)

2012-03-30 @ 21:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: