Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Facelook + Kvällens outfit
Follow duvetinte




Idag har det bara handlat om mig och för en gångs skull har jag BARA skrivit om mig själv!
Kände att jag behövde lägga upp lite nya bilder på mig själv!
Som jag sagt tidigare, är riktigt nöjd med min kropp, men det saknas 5 kilo..

Kvällens outfit är i från en gammal sponsor "Can dede" som  var min första sponsor på duvetinte.se och byxorna är från vere moda om det nu heter så.
Köpte dom igår på Gotland!

Har inte så mycket smink och denna gång har jag plattat håret...
Känner mig rätt het nu, men ska in till stan o träffa en bekant och äta.. Han har lovat mig en middag sen ett tag tillbax.

Imorrn tänkte jag lägga upp massa trevliga saker och inte bara om mig själv..
Vi ska ta oss tillbax och gå igenom hela 2010 och det bästa från 2010!


Kommentarer
Postat av: caffo

Ditt hår är super!

2010-12-30 @ 19:55:43
URL: http://caffoholic.se
Postat av: CarlThomas King

Ouff vilken katt!

2010-12-30 @ 20:09:05
URL: http://www.carlthomasking.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: