Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

En bra morgon och en ny låt på köpet!
Follow duvetinte


Sista dagen på detta år och den ska man njuta av till 100%
2011 får bli ett bra år och det kommer säkert bli ett skit bra år, det känner jag på mig!
2010 var ett bra år men det hände väldigt tråkiga och jobbiga saker men det sluta med att jag fick det jag alltid velat ha!

Jag har lärt mig Pato poohs hemlighet när det kommer till dessa biler, men jag har bestämt mig att INTE säga hur man gör detta med tanke på att det finns så många som vill kunna göra bilder så här och det är inte lika kul om alla kan göra! 



Det var rätt skönt och ligga i sängen hela dagen och bara dega, inge stress...  SKÖNT!

Eftersom jag inte har så mycket tid med min mamma så har jag lovat henne en sen lunch. Ska bli lite mysigt och äta en nyårs lunch med henne.



Jag brukar inte köpa musik eftersom jag lyssnar på spotify eller på youtube! Om jag köper musik så ska det vara på skivor eftersom jag samlar på skivor.
Men när det finns en låt man verkligen tycker om och det inte finns på skiva så köper jag den, men det händer en på miljoner.


9 kr är faktis inget, 9 kr kan man betala för en låt och jag tycker denna låt är så jävla FET att jag bara MÅSTE ha den, så nu finns den på min data och den finns på min Iphone!

KÖP LÅTEN GENOM ATT KLICKA HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: