Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

EN bra kväll!
Follow duvetinte

Godmorgon, eller jag kanske borde säga Goddag!

Vaknade kl 13:00 och jag måste säga att det var riktigt SKÖNT att få ligga kvar i sängen utan att känna någon stress om att man måste vara någonstans. Nä nu ska jag inte ljuga, jag ska ju vara någonstans idag men det är lite senare hihihih!
Planerna jag hade för denna helg ändrades, men så kan det gå och jag klagar inte för jag har haft en SJUKT nice helg!
Gårdagen skulle jag ha träffat "k" men så blev dte inte istället så träffa jag upp min Älsklade vän Deniz som ville till Berns. När vi kom dit var det världens kö, men efter att stått där ett tag och hört på vakterna skrika endast gästlista så tog vi oss in och behövde inte betala. SKÖNT! När vi kom in där sket vi och lämna in jackorna för det var världens kö utan vi gick in köpte oss något och dricka och började dansa till den halvkassa musiken!
Träffade på Gameboii och S-bäjbe som jag inte träffat på evigheter! Träffade på en massa sköna människor som man inte sett på år och dagar.
Måste säga att det har märkts att jag har "försvunnit" lite, man ser och hör mig mycket via facebook och bloggen men jag är inte ute längre, jag befinner mig inte där saker händer!
Men när skolan är slut så kommer det bli ändrade planer... =)

Runt 02:00 drog jag, Deniz och Mofo vidare till Donken och åt en massa maaaaat! Gott!
Tog inga bilder och jag måste säga att det var skönt att bara gå ut o festa utan en massa jävla krav på bilder.

Tack för en underbar Kväll, jag behövde det där
Ps. Gammal bild på mig och Deniz, detta var i början av 2010



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: