Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

2009 var ett TUFFT år
Follow duvetinte



2009 var jävligt Tufft och det var ett år jag slet och kämpa med min blogg. Men 2009 var ett år som jag kunde ha brytit ihop och slutat blogga, men de året gjorde mig starkare en starkast!
Jag hypade många artister som idag har ett lite mer etablerat namn men under 2009 var inget!
Folk borde förstå nu varför jag hypar okända och lite halv dåliga rappare, för jag ser iallfall något hos dom som många andra till en början inte gör!
Men 2009 han jag göra jävligt mycket och jag han träffa många artister, stora som små!
Den tiden tyckte jag att det var skit coolt och vara den där hiphop bloggaren som träffar massa "kändisar" hahaha!

Men så här såg 2009 ut! Ett år med massa skoj och en jävla massa jobb!
Direklänk: http://www.ubetoo.com/duvetinte/26462
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: