Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Vad tycker jag om Houman Sebghati
Follow duvetinte



I Fredags träffade jag på Houman Sebghati som var tillsammans med Finess i Eskilstuna för att uppträda! Efter att dom var klar satt vi i en Studio och snacka massa skit, sen fick jag en förhand av hans kommande Album som kommer ut inom kort!
Det som gick rakt in i hjärtat är Introt, hur han har gjort introt och hur det låter! Jag blev rätt känslig och det tror jag att väldigt många kommer att bli! Han har inte samma rappare med på sitt tape som alla andra har, utan han har en annan stil, andra rappare som gästar och han får allt att låta grymt!
Fast en av dom låtarna har jag redan sen tidigare eftersom Finess är med på den! TUNGT!

Jag ser fram emot skivan och jag tycker att ni alla borde skaffa er, speciellt om ni gillar Houman sen tidigare!

Men min bild av Houman förändrades helt den kvällen, man ska nog aldrig gå på första intrycket. Bra jobbat Houman!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: