Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Dag 2 Indien - Lever lyx
Follow duvetinte

Har jag berättat att jag lever lyx? Just nu befinner jag mig i en annan del av indien som heter chennia som jag inte tycker om. Alla här glor som fan och ingen kan snacka engelska. Men vi lever lyx och det är jag glad över.
Rätt kul och se hur min syster lever här borta och hon lever väldigt bra. Syrran bor egentligen i Mumbai men är här för inspelning av en film och dom närmaste dagarna ska hon spela in en video, ingen vanlig musikvideo utan en filmlåt eller hur man nu ska förklara!
Vi bor på lyxhotell, har en egen chaför och en assistent som gör allt vi ber den göra. hahah helt sjukt, äter och or gratis!

Fast indierna är väldigt roliga, när dom pratar ser det ut som om dom har fått ticks och skakar på huvudet hela tiden hahahaha.. rätt kul.

Imorrn ska vi vakna kl 06:00 och ha inspelning. Livet skiljer sig inte så mycket ifrån sverige. hahaha

Kommentarer
Postat av: Selina

Hahahaha ja visst rör dem huvudet när dem pratar!

Låter riktigt nice ju :-)

Ha det bäst!



2010-08-05 @ 15:30:58
URL: http://loveselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: