Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Senaste nyheten: Jag med min nya hårfärg och kläder inför modevisningen!
Follow duvetinte



Idag var jag och färgade mitt hår och prövade kläder inför imorgon eftersom jag ska vara hårmodell.
Idag spelade vi in en reklamklipp som kommer att spelas upp imorrn för alla gäster. Dom gjorde en jävligt skum frisyr på mig. HÄr är den nya färgen och den nya frisyren.
Detta är presis efter inspelningen, ni ser kameran brevid mig



Sen var det dax att pröva kläderna och T-shirten var lite stor, men den va riktigt nice.



Vad tycker ni? Passar jag eller ska jag färga håret mörkt?
Kommentarer
Postat av: Alaan Naryndji

Hahahaha hon svart håriga var skit fin fixa henne åt mig då :D

2010-08-11 @ 13:05:27
Postat av: B.

Du kan ju ha så en stund tycker jag ;D Kan alltid färga tillbaka senare hihhi ;D

2010-08-11 @ 17:22:25
URL: http://walkitout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: