Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Ny Musik: Fletcher ft Rebstar
Follow duvetinte

Fletcher ft. rebstar - love in the kitchen by duvetinte

Kort Info:
D2 Music Management (ansvarig för karriärer Trey Songz & K: Michelle) är äntligen redo att lansera sina nya stigande stjärna Fletcher och firar med att släppa Love In The Kitchen. Love In The Kitchen features svenska rappare Rebstar som mest känd för sin singel Without You featuring Trey Songz.Love In The Kitchent kommer att finnas tillgänglig på iTunes i september. Fletchers mixtape "Itz Fletcher" är planerat till en höst 2010, värd av ingen mindre än Justin Bieber.

Min åsikt:
Rebstar är en kille jag har haft kontakt med sen snart ett år tillbax som jag också tycker väldigt mycket om. Han skiljer sig från alla andra rappare i sverige och det finns många där ute som inte tycker om honom och många är svartsjuka pga att han gjorde en låt med Trey Songz. Jag har fått lära känna Rebstar under inspelning av dokumentär och tidigare intervju och jag har fått höra ett par låtar från hans kommande mixtape och om ni blev förvånad av att han gjorde en låt med Trey så kommer ni bli helt GALNA när ni hör tapet. När jag snacka med Rebstar så fick jag veta att den kommer ut inom väldigt kort och när den är ute så kommer ni få se det genom min blogg..
Jag tycker att denna låt var väldigt bra och jag gillar hur reb la sin vers och vi ska nog inte tala om Flecher som var super duktig!

Kommentarer
Postat av: Raz

Låter som "Love in this club"... Låten var ok

2010-08-30 @ 00:36:35
URL: http://www.google.se
Postat av: Trizz

eller som "i'm in love wit h a stipper"

inte originellt för fem öre tyvärr.

Inte mycke som är inom hiphopen nu för tiden dock.

2010-08-31 @ 11:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: