Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Mycket som händer
Follow duvetinte

Idag på dagen har jag fått sett lite av Indien. Gud vad mycket människorsom bor här, det är jätte smutsigt och fattiit här, mycket hemlösa ungar.. blir deprimerad när jag ser allt. men människorna är trevliga och man blir lite bortskämd här.
Vi var på möte idag under dagen för lite jobb.. men det ska jag inte skriva här. hihihih. fixade ett indisk nr med internet så att jag kan blogga från mobilen och uppdatera er mer..

Nu ska vi ut och fortsätta med äventyret för imorrn tar jag flyget och åker till en annan stad och hälsar på min syster. Jag känner inte saknaden för sverige, fest livet eller något annat om jag ska va ärlig. känns skönt och va borta. men jag kommer komma ut med lite nya saker som ni lär älska hihihih...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: