Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

GodMorgon
Follow duvetinte

Hej alla mina söta läsare!
Idag blir det start på skoldagen, ingen mer ledighet, nu blir dte på allvar! Ser lite fram emot skolan.
Ska iväg på ett möte idag tillsammans med två killar som har hand om en stor sida som jag kommer att bli Chefredaktör på om allt gåt som det ska dvs.
Jag har ju skaffat mig en Mac (som jag inte har betalat en) hahah, men den ska jag betala väldigt snart som jag är lite smått nöjd med, men jag måste testa några till fonktioner och se om den är som jag vill att den ska vara!
Sitter och jobbar på ett beat som kan bli fet om jag bara lär mig exakt hur den funkar. En så länge har jag gjort en liten grund. Jag pillar mig fram så det funkar som det ska!

Änglalik från treon Mao har lovat att spela in på mitt beat när jag blir klar! Vad tror ni? jag som producent??
Jag har mycket saker och lägga upp, sitter på så mycket matrial som ni kommer att få ta del av, men det kan ta sin tid och vi får låta det ta sin tid pga att jag kom hem från Indien för ett par dagar sen och att jag börjar skolan idag! Men det kommer när ni minst anar.


Kommentarer
Postat av: hmmm

Den blivande chefsredaktören kanske bör ta och lära sig skillnaden mellan En och Än !!!

Du har inte betalat datorn ÄN !

ÄN så länge....

2010-08-30 @ 13:40:07
Postat av: Stefan

Shit vad vacker du är!

2010-08-30 @ 16:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: