Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

EN lång dag med mycket händelser
Follow duvetinte

Är helt slut nu! Haft en lång dag idag, kommer berätta mer om allt imorrn. Mötet gick super, ni kan kalla mig för modell nu haha.
Filminspelningen gick bra för min syster, men det finns mycket att visa.. Men nu sa jag gå och prata lite i telefon och sen sova för imorrn ska min syster fortsätta med filmen och jag ska njuta av min ledighet för sen ska jag jobba i 2 dagar!
Bilder kommer upp imorrn.
Här får ni en bild från idag, ni som har mig på facebook har nog redan sett denna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: