Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

En kort update!
Follow duvetinte



Ni som följt duvetinte.se ett tag hänger säkert väldigt bra med i svängarna och känner igen mig. That's right! Jag(Berii_ som Melika annars kallar för "min designer") är här ännu en gång för att gästblogga för henne under tiden som hon befinner sig i Indien. Ni kommer även att få uppdateringar av lite andra gästbloggare samt självklart Melika själv! Vi har laddat upp med tunga grejer, så det är bara att hänga med och njuta av åkturen ;)

Eftersom jag kommer hänga här i några veckor framåt, lär ni säkerligen få se lite uppdatering på designen också. Låter inte det kul? Om en timme eller så kommer vi även lägga upp en ny hiphop låt, så den får ni hålla utkik efter.

Peace!
Kommentarer
Postat av: You know whooo

Hot hot hot!

2010-08-02 @ 16:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: