Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

dag 7 indien - Ledig
Follow duvetinte

Det blev en dag på stan idag, eller det blev någon timma. Känner att den "lediga" dagen var helt värdelös eftersom inget blev som vi ville. Just nu längtar jag bara tills min syster har blivit klar med filmen så att vi kan åka till mumbai och vara där. Då har jag Ari som kan ta ut mig om min syster skulle jobba.

Kommer hänga på hotellet före det mesta och sita vid datan, plugga lite och planera lite små saker!
kommer bara va i sthlm 2 vekor sen åker jag bort igen. Men nog om det.
Indien, jag vill hitta rappare här. Finns en kvinlig, men jag måste vara i mumbai då vilket jag inte är just nu, hon som gjort låt med Eminem som jag skrev om förut.

Köpte lite små saker idag. GTA The lost and the dammed" & "ballades of gay tony" blev det bästa köpet hitils. Kosta ca 90 kr och sen köpte jag en T-shirt!

lite bilder...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: