Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Dag 3 Indien - Videoinspelning
Follow duvetinte


Idag på morgonen var jag med min syster när hon skulle spela in en musikvideo till en film, alltså videon som hon spela in komme vara med i dom här 3 timmar långa filmerna som brukar visas! Tydligen är det är dyr produktion vilket jag märkte själv.
en riktigt stor koreograf som har koreograferad dom största skådisarna har lärt henne nu vilket är skit kul. Dena vide ska spelas in på tre dagar. Det är ca 35 pers som står bakom kamera, ljud och ljus. Det är så sjukt stor skillnad på sverige och Indiens sätt att jobba. Men jag drog hem efter en stud för jag orkade inte. ska tillbax om en stund. Men här bjuder jag på två bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: