Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Dag 3 Indien - Jag orkar inte
Follow duvetinte

Känner mig överdrivet trött. I Sverige är kl 02:30 just när jag skriver detta inlägg och i Indien är kl runt 05:30, KAOS1
Jag vill bara sova, känner att ja inte kommer klara av att lägga mig sent och vakna tidigt. För er som undrar,, detta är inte semester för min del! Semester är vad jag verkligen behöver, Vill sovaaaaaaaaaa!
Ska följa med syrran en stund när hon ska spela in, men jag vet att jag kommer åka hem sen eftersom jag kommer vara sjukt trött och inte palla och kolla på hennes inspelning i Timmar!

Nä nu ska jag fixa mig så vi hinner gå.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: