Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Berg, Apor och grottor
Follow duvetinte

Något som många inte vet om mig är att jag älskar historia, jag menar inte all läsa hostoria det hatar jag utan jag gillar att se saker som man aldrig sett förr.. Syrrans kille tog med mig till ett berg där det fanns över 2000 år gamla tempels och grottor, jävligt cool. Det fanns ca 209 st men vi såg bara 4 st för att jag är jävligt höjdrädd och vågade inte klättra mer.  desut träffa vi på lite Apor som ni kan se på bilder.
Ni har jag fått göra något jag verkligen velat men det var synd att det var dåligt väder.


Kommentarer
Postat av: Ebba

Coolt! Söta apor :)

2010-08-19 @ 15:30:12
URL: http://ebbagratte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: