Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Artwork By People: Duvetinte
Follow duvetinte

Jag har blivit taggat på ett par Duvetinte bilder på facebook och jag tycker verkligen det är kul att det finns människor där ute som tar sin tid (kanske inte mycket) men att gör en bild. Har fått några via mailen också! Men tänkte att ni skulle få se. Vissa kallar det för Idol bilder men jag tycker om och kalla det för Artwork.


Dom två första Bilderna är gjord av en och samma kille. Jag vet inte vad han heter tyvärr eftersom han verkar vara rätt anonym, men ni kan ju alltid skriva till han på FB om ni skulle vilja ha en bild (facebook)

Dessa 2 bild är gjord av Adam Olsson och ni kan nog kontakta han via hans FB (facebook)


Om ni har gjort Duvetinte bilder maila dom till [email protected] eller tagga mig på FB! Har en massa bilder nu och det kommer jag göra en jävligt fet sak med sen!
Har desutom 3 st bilder som är grafittimålad 1 fet jävla Graffiti vägg, ett par med bild på mig.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: