Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

en kväll vi malmö
Follow duvetinte

igår blev det inte så mycket av festande. Kvällen började hemma hos Bobby. Det var riktigt kul och få se hela gänget igen.  Känns endå jävligt skönt att vara tillbax i malmö och igår fick jag endå ha min första kväll utanför bloggen och utanför stockholm. Tog inga bilder och filmade inget på kvällen, kände att jag behövde bara få vara. Ibland så vill jag bara vara Melika och inte bloggaren "DuVetInte" vilket jag fick igår!  Men idag ska jag, Crome och Bobby åka till växjö för filmning av dokumentären och för att dom ska uppträda!

Martin visar sin sexigaste bild

Bobby bolivian försöker vara lite cool

Jag försöker leka fin, eller nej jag är fett het hahha

Jag och bobby

Jag och mina pojkar Bobby och crome

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: