Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Dagens outfit - Hip hop
Follow duvetinte



Idag har jag på mig :

Tröja - Topstreetwar.com
T-shirt - I am hip hop ( Topstreetwear.com) Måste säga att jag älskar denna T-shirt! Så HET!
Leggin - Zara


Vill bara påpeka att jag är så mycket av en iranie, ser ni mina fina persiska mattor, lägg inte märket till hyllan med alkohol, för det är inte mitt hahah, sen lägg till små persiska mattor som är i ramar på väggen!
Kommentarer
Postat av: SwaggerBoy

Du får inte glömma vattenpipan också ;)

2010-04-20 @ 10:40:20
URL: http://swaglikethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: