Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Bråk mellan Crome och Bobby bolivian!
Follow duvetinte

Fan, jag fattar inte varför saker ska hända just nu?
ibland är jag glad att jag är den jag är eftersom då kan man ta reda på e massa grejer..
Jag snacka med bland annat en av mina vänner från växjö (Aluush) och han berättade idag på morgonen att Crome och Bobby bolivian hamnade i bråk med varandra mitt på scen under ett uppträdande som dom hade igår.. Han berätta bara att det flög flaskor lite överallt och sen visste han inget så jag ringde vidare till andra människor för jag fick inte tag på crome eller på Bobby. Men det jag fick veta av andra var att någon av killarna hade fått en flaska på huvudet och ligger på sjukhus och för en stund sen fick jag vet att den andra blev släppt av polisen. Nu ligger det massa anmälningar!
Jag får inte tag på NÅGON, inte ens Crome´s manager svarar. Blir jävligt orolig!
Och jag ska åka till malmö imorrn, men det verkar som om jag får ställa in det för det är hos dom jag ska bo!
Jag vet inte så mycket detaljer för folket visste inte så mycket en att det hade blivit helt jävla KAOS!
Är det någon annan som vet vad som hände igår i växjö? fan! hur kan dom börja bråka?
ärligt? jag förstår inte detta, försöker få tag på deras vänner men INGEN vill svara.

Helt orolig! Dom som kom ut med en ny video tillsammans!!!! Har ni hört något om vad som hände igår så berätta gärna till mig! blir skit orolig!

O jag såg fram emot o träffa dom. detta är iallfall en av mina favoritlåtar som dom gjort och videon kom ut igår!

Kommentarer
Postat av: mm

men bra aprilskämt nästan trövärdigt va

2010-04-01 @ 19:43:08
Postat av: ShadyBoy

Eminem is the king!

2010-08-20 @ 23:01:17
URL: http://justshady.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: