Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Bilder från Kan själv Festivalen
Follow duvetinte


Igår spendera jag hela min dag och kväll på Kan själv festivalen!
Jag var där för att filma till min dokumentärserie! Jag åkte dit med min unge men han åkte hem efter att en sak hade hänt, men hade en tjejkompis med mig som skulle hjälpa mig och filma/ta bilder!

Det strula till lite där och det var inte så mycket folk som beräknat men artisterna som skulle uppträda gick på scen och gjorde det bästa dom kunde och det kallar jag för kärlek!
Oavsett hur lite folk det var så gick dom upp på scen och körde för dom som var där. GRYMT! det där kallar jag för kärlek!
Men jag hade iallfall skit kul och det blev en hel del bilder och en jävla massa material till dokumentären. Hade ca 5-6 killar som spotta framför kameran, la grymma verser och vissa av dom gjorde det ute i regnet, men ni får vänta med att se allt. hehe..
Jag blev jävligt imponerad på J-son igår, jag har sett han många gånger live, men igår fick jag se något helt annorlunda. Det kändes som om detta var ett av dom BÄSTA live framträdde från honom. Som tur har jag allt på film!
Men det fanns ett par artister jag aldrig hört förr och jag trodde att dom skulle va skit dåliga, men jag fick se många nya talanger vilket jag är glad för eftersom jag älskar och träffa nya människor som kan sin grej!

Här kommer alla bilder från kvällen!
Vi fick se bla: Eboi, J-son, Dida, Kaz, Salif, FirstProject och Deewone. Men det är bilder på alla artister som stod på scen och några av dom som var där!

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hej fina du :)

Vill bara önska dig en superfin söndag :)

2010-04-18 @ 14:16:45
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: