Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Vad hände på kens Releasfest?
Follow duvetinte

Igår drog jag och Bianca till Kens Releasfest som var på Clarion hotell!

Först när vi kom in fick jag en ångest, ville absolut inte va där. Fråga mig inte varför, men jag kände att jag inte alls borde ha vart där. Men efter ett tag vart det mycket roligare.
Det började med att vi stod ute och rökte då Ken ring kom fram.
(Ken) - Hej tjejer, har ni en cigarett och bjuda på?
(Jag) - Absout.

Vi små prata och sen säger han
(ken) - Kan jag ta 3?

Jag dooog av garv, jag gav han 3 cigg men fick en skum uppfatning om honom som person mellan allt det där.
Han är som två helt olika personer, på scen är han hur underbar som helst mot sina fans men på riktigt är han helt hyp och på riktigt är han bara almänt skum!
hahah.. Men det spelar ingen roll, han gjorde bra ifrån sig igår, mycket bättre en förväntat. Vi fick se många andra på scen som hoppa in från ingenstan, Sami från Medina, Rodde och andra människor som jag just nu inte missn. Men allt finns på film och det lägger jag upp lite senare.
Så länge ken levererar bra på scen och hans musik är bra, är jag nöjd!
Men han gick runt o pratade med allt och alla.
Fast den där händelsen med cigg var bara jävligt roligt!

Resterande källen gick ut på att bara dricka och dricka. 
Kanske blev för mycket drickandet eftersom jag mådde rätt dåligt när jag gick hem.
Träffade rätt sköna människor och jag ändrade min uppfattning om en hel del människor.

Träffade på Fille (ison & fille) och den uppfatningen jag fått av han tidigare förändrades.
Samma sak gäller det Keione, mycket trevlig och rolig kille!
Det är väll därför man aldrig ska dömma en person på första, andra träffen!


Måste säga att dessa grabbar på bilderna var nog dom roligaste jag sett!
Kan tyvärr inte namnge alla eftersom jag inte kommer ihåg allas namn.
Men ni ser bla Fille, Bianca och en från Byn clicken!


Film från denna kväll kommer upp senare
Kommentarer
Postat av: Nilufer

hahah min flääshiga Lugna gatan ledare Ahmeeed ;)

2009-09-26 @ 19:27:58
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: jenny

Den där ken verkar riktigt skum:P

2009-09-27 @ 12:07:41
URL: http://jennyorahim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: