Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Kärlek till min vän
Follow duvetinte

Jag e så Tacksam över att jag har en sån underbar vän..
Eftersom jag har en hemlig blogg som är lösenordskyddad som är till för mina nära o kära så betyder vissa saker mycket mer för mig..

Jag kommer ALLTID att blogga på denna, men min andra blogg är för att kunna skriva av saker som jag verkligen INTE vill att hela värden ska få läsa.. Visst kommer jag skriva en hel del här, men vissa saker måste hållas hemlig....
Just nu är det 3 st som vet om den andra bloggen..
Några fler? intresserad? ha ha haaa...

Men fick en kommentar där av Tegel...

Emmi om vill bara skriva skit:
Gumman du ska veta en sak med mig. Tycker jag om en persom som är sjysst och trevlig emot mig så finns jag alltid vid den människans sida sålänge hon/han accepterar mig och mina känslor, vilket DU ALLTID gör! Jag är så otroligt tacksam att du och jag har funnit varandra, vi är som menade för varandra!
Vi finns alltid för varanda oavsätt om vi inte ses eller snackar med varandra varje dag, vilket jag uppstattar oerhört!
Du finns i mitt hjärta sedan jag lärde känna dig och släpper dig inte i första taget!
Det är bara KÄRLEK hjärtat! <3

Älskar dig Tegel.. Kan inte finna rätt ord för att ge ens ett svar till detta
Kommentarer
Postat av: Victoria ♥

sv: aa dom e fett fina :) men jag har dom inte,kanske ska köpa dem ^^

2009-09-06 @ 21:30:16
URL: http://natdhasis.blogg.se/
Postat av: Johan

Ja, riktiga vänner är oerhört viktiga! Jag har bara 1-2 riktigt nära vänner, men hellre få riktigt nära än många ytliga! =)

2009-09-06 @ 22:19:33
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/
Postat av: Emmi

Du behöver inte ge mig ett svar darling!

Det räcker med att du är min vän, inte heller vilken vän som helst utan min bäste vän!!

ÄLSKAR DIG !!

2009-09-07 @ 18:46:28
URL: http://philippous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: