Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Vad hände i Örebro?
Follow duvetinte

Igår var vi som sagt i Örebro.
Vi hade hyrt en minibuss som vi skulle köra till örebro, det tog inte alls så långt tid som jag trodde att det skulle ta!

När vi kom fram träffade jag upp Berii A.K.A WALK IT OUT -
Ni vet, hon som designat min blogg. Kändes rätt skumt men endå inte, kändes inte som om det var första gången, speciellt när man endå läst varandras bloggar i ett bra jävla tag!

Men syrran och resterande tjejerna var hur grymma som helst!
Jag lägger upp lite bilder och filmer, men mer kommer senare på resterande som uppträdde.

På väg till Örebro.


Jag och syrran, och lite från uppträdandet


Jag och Berii WALK IT OUT -



Juste ni hade saknat mina filmer va??
Här har ni en film, det är Berii som filmar, men ni får ta mig exakt HUR NU VILL!
Jag, söker en man? hmmm.... aaa som sagt, ni vet exakt hur mina filmer funkar!
Men skratta inte för mycket, för jag säger så mycket fel i videon att jag typ skrattar själv!

 

Om ni vill se mer bilder och filmer gå in på WALK IT OUT -

Jag lägger upp en del senare, men annars hittar ni lite på Beriis blogg.

Kommentarer
Postat av: B.

HAHAH, så jävla skönt bild där! HAHAHAHAHA :P

Ah ljudet var inte så farlig som det brukar bli ibland haha, men det var kul! =D



Kraaam :)

2009-10-08 @ 14:27:59
URL: http://walkitout.blogg.se/
Postat av: Ehliiiin - ElinStenberg

Hej, jo det är bara bra :D Hur är det självdå?

Svara gärna på dagensfråga! :D

2009-10-08 @ 15:03:12
URL: http://ehliiiin.blogg.se/
Postat av: Nathalie

sv; haha jo då är vi ju två.. har nog aldrig vart så trött som jag är nu =)

2009-10-08 @ 16:19:19
URL: http://nathaliek88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: