Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Party like a rockstar
Follow duvetinte

Igår kväll drog jag faktis ut fast att jag hade sagt att jag verkligen skulle va hemma!
Men det är inte alls jag får gå ut med syrran och hennes kille!

Vi ville dra till en hip hop klubb och det sluta med att vi hamna på Layer cake!
Konstigt nog hade jag rätt kul!

Hände väll lite saker där som jag kanske inte borde ta upp eller?
Hahah, nä men lite måste man hålla hemligt!
träffa på ett gammalt ragg där, hängde med han sista timman eftersom syrran och Ari åkte hem!

Men på måndag ska jag och Ari på Busta konserten. Kommer bli så jävla kul!

Men ikväll ska jag vara hemma eftersom jag har mycket att göra. Fixa klart huset eftersom min nya inneboende kommer flytta in imorrn, sen måste jag fixa intervjuerna så att dom kommer upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: