Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

mycket som hände
Follow duvetinte

Ska jag va helt ärlig, han jag inte uppdatera igår. Jag va och gjorde en ca 2 timmars intervju med Finess.
Där efter drog jag hem till mamma för att fixa lite saker, Men det sluta med en hel del tjaffs!
Så jag tagga där ifrån!
Efter 24 år så tror jag att dom borde ha förstått att om jag blir arg LÅT MIG VA! men nä dom ska fortsätta prata o säga massa saker så man blir arg..
Men tänker inte ta det här, eller jag vill inte säga så mycket!
Men det är alltid jag som får skiten! Självklart, efter att man alltid vart svarta fåret så är det inte konstigt att man ska fortsätta få massa skit!
Jag älskar min familj, utan dom vore jag inget. men igår flippa jag så mycket att jag kan inte ens förklara med ord hur arg jag va!
Nej jag va mest sårad att jag blev så förbannad. Men det va första gången igår jag kunde verkligen kontrolera det oavsett hur arg jag en var! Idag känns det så skönt att jag verkligen tog mina grejer och gick där ifrån utan att säga något jag sen skulle ångra mig!
Det visar bara vad jag har lärt mig !

men som sagt! Igår var jag på fryshuset på en massa föreläsningar.
mycket trevligt och lärorikt var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: