Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Jag frågade....
Follow duvetinte

Men det är väldigt svårt för mig att säga direkt vilka jag tycker, för i mina ögon har personligheten vart en del av det jag tycker.
Men det är också för att jag gör intervjuer och får träffa dessa hip hop artister!
Jag har en regel, blanda inte jobb och nöje, men det är också för att jag "jobbar" med det. och det är därför jag aldrig "kollar in" dom, utan jag tänker inte på det. Fast det finns en del som står bakom artisterna som ser bra ut, men det gäller ju samma sak där med.
Vill ni veta en hemlis? ibland så kan jag faktis kolla in en person, men det är normalt! hahahah, vad jag är tråkig!!! Jag har andra själ till varför jag har denna regel.

Jag började skriva en lista, men vi kör med Dagens snygging istället, där kan jag lägga upp en bild på dom som jag hade tänkt och lägga upp!
det blir roligare, då lägger jag upp en låt isamband med detta så får ni höra lite mer om personen!

Kommentarer
Postat av: Sipan

Jag! :) BLÄOW

2009-10-22 @ 17:18:38
Postat av: deniz

måste nog säga stor

2009-10-24 @ 14:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: