Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

I'M TAKING OVER
Follow duvetinte

YES, äntligen har ni mig här.
Är här för att gästblogga för Melika som har det soooft på kryssning och allt, till skillnad från vissa andra *host* som pluggar ihjäl sig. Tänkte ändå ta en stund och ställa upp för henne och hålla denna blogg igång. Ni vet alla att de inte finns något värre än bloggar som inte uppdateras?! :P Jag kommer få uppdateringar i SMS-form på vad tjejen sysslar med på sin kryssning, hon säger att det kommer vara smaskiga skvaller, men det återstår att se!

Vad ska jag då blogga om?
Det är en jävla bra fråga! Eftersom denna blogg är en musikblogg, kommer jag hålla det inom samma kategori - så gott det går iallafall. Min musiksmak skiljer sig lite från Melikas då jag inte alls diggar svensk hiphop LIKA MYCKET som hon, men annars är jag väl en allyssnare. Lyssnar på allt möjligt.

För att inte glömma, bara för att jag gästbloggar innebär det inte att ni inte kan lämna kommentarer till mig, jag finns här och svarar så gott det går. Så är det något ni undrar över(ex. hur många besökare har duvetinte-bloggen egentligen?) kan ni antingen spana in min blogg, eller FRÅGA MIG!

Kommentarer
Postat av: Issa

är det där ditt riktiga hår?



kram

2009-10-28 @ 21:02:51
Postat av: Alek

Okej :)

2009-10-28 @ 21:34:33
URL: http://kaandi.blogg.se/
Postat av: Alek

It was indeed

2009-10-28 @ 21:50:46
URL: http://kaandi.blogg.se/
Postat av: Nilufer

SHUUUUZ =D

2009-10-28 @ 21:51:30
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: L

aj aj aj vem e denna snygging då

2009-10-29 @ 15:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: