Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

im back gott folk!
Follow duvetinte


Måste börja tacka WALK IT OUT - För att hon har uppdaterat er och hjälpt mig med att hålla er uppdaterade!

och ni får fortsätta rekommendera tjejer innom musikbranschen, fast jag måste ta reda på mer om detta av Berii för det är hon som har lagt ut efterlysningen!

Men mer om det kommer senare!
Kryssningen var rätt kul, har  väll en del att berätta och självklart bilder att visa!
Har fått se saker som jag inte trodde jag skulle se, men men...

Jag är väldigt trött och ska nog sova ett par timmar!

vi hörs senare !
Kommentarer
Postat av: Emmeli

hej!

Jo allt är bra med mig, själv?:)

2009-10-30 @ 14:31:56
URL: http://emmeliluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: