Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Ikväll händer det grejer
Follow duvetinte



PERSIAN HALLOWEEN PARTY IN STOCKHOLM

| Plats: COLOSSEUM, Gårdsvägen 7, Solna |
| När: lördag 31 oktober |
| Tid: 20.00 - 03.00 |
| Förköpsbiljetter: 190 kr |
| Efterinsläpp: 245 Kr |



 

Ska börja fixa mig strax eftersom min syster har två uppträdande.

Först kommer det vara på ett bröllop med ca 600 pers och sen på kvällen kommer det vara

konser med en persisk artist!

Men ikväll kommer jag inte festa, ska vara där och fotta lite.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååååh, va jag VERKLIGEN skulle vilja vara där, saknar iranier : (

2009-10-31 @ 19:07:03
URL: http://bikisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: