Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Bilder och händelser från Pato Pooh´s R-Fest
Follow duvetinte


Igår var jag på Pato Pooh´s releasefest på Berns.
Jag drog med mig Cassandra för att hon var ledig!
Mötte upp Deniz och hennes kompis där inne.
Vi var där rätt tidigt, men det var endå lika trevlig, satt och snacka massa skit med Deniz eftersom det var länge sen jag träffade henne!

Det var lite små segt i början men det var faktisk rätt skönt, jag var endå där för att se grabbarna uppträda.
Runt 23:45 såg vi Finess ta över scenen, han bjöd på något som jag inte var beredd på. Jag trodde inte att han skulle uppträda, kvällen var full med överraskningar.
Men Finess är en klass för sig, en riktigt grym kille som kommer komma lång med musiken.
Men där efter kom Pato Pooh upp på scenen och hela Berns börja gunga. Pato hade mycket kärlek av folket som var där. Jag visste att Adam Tensta var där men jag va inte beredd på att Eboi och Dida skulle komma upp på Scen.
Efter kom Pato tillbacks och körde follow me tillsammans med Adam Tensta!

När jag var och gjorde en intervju med Pato fick jag se en liten bit av videon och jag visste att den skulle bli grym, men jag hade ingen aning om att den skulle va med Adam Tensta, det fick jag veta 3-4 dagar innan dom kom ut officiellt.

Han fick dessutom en hel del kärlek från andra artister, bla. STOR, Same blood (J-son & Gticy)
Danjah, Prince, Doeboi (Conté), Byn Clicken, Daniel (Ja’da)  och vi får inte glömma producenten Keione, självklart var vissa av deras manager där.
Men det var inte bara artisterna som var där, förutom vänner och familj så var det hela hans crew, hur kan man klara ett jobb utan sitt team?
Jag ser redan framemot vad som kommer bjudas av Pato Pooh!

Men det var en riktigt grym kväll, bättre en hans förre releasefest .
Bra jobbat!

Och här kommer en del bilder från kvällen!

OBS: Klicka på dom små bilder för att se dom i större storlek!



Bild: Pato Pooh och Jeff GameBoii.
Jeff GameBoii har Proddat låten Foolow me



Bild: Jeff + Vän - Deniz + Vän - Conté, Moe och Daniel



Bild: Jag och Dom bästa, Doeboi!



Bild: Jag, cassi + vänner



Bild: Pato Pooh live



Bild: Pato Pooh och Eboi Live



Bild: Adam tensta och Pato pooh live med Follow Me



Bild: Adam Tensta, Eboi och Dida Live



Bild: Eboi + vänner



Bild: Pato pooh + Vänner - Pato och jag - Jag och Sandro



Bild: Maceo och Pato!
Maceo är killen bakom videon Follow me!



Bild: Byn Clicken - Daniel (ja'da) + Vän - STOR - Prince


Bild: Adam Tensta och Pato Pooh

Bild: Gticy & J-son - Sandro - Jeff, Maceo, Finess - Jag och Adam Tensta



Här kan ni se lite av alla uppträdanden från kvällen


Här kan ni se videon till låten Follow Me

Kommentarer
Postat av: LARSSONS JÄNTA!

ja de är så jävla sjukt.

2009-10-15 @ 21:45:15
URL: http://larssonsjanta.blogg.se/
Postat av: salle

Nice inlägg, finess gör de grymt :) grym inledning på hans uppträdande, pato är kungen över kungarna! Bra skrivet Melika, hoppas kryssningen blir nice! kram

2009-10-16 @ 19:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: