Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Utmaning del 1
Follow duvetinte


Som ni vet bad jag er utmana mig och en god vän till mig vid namn Andreas utmana mig med en hel del och en av utmaningarna var att batla mot en artist!
fast i detta fall blev det en Dj, men det var ingen av dom grabbarna som ville utmana mig!

HAHAH, så vad tror ni? klara jag det?



Det var endå roligt, jag skäms inte och jag hade kul!
Kommentarer
Postat av: Raghid

haaahhaa killen va tung :Dja hatade den här låten nu han fick ig o vilja lyssnsa på den jävla arabiska xD

2009-11-15 @ 07:39:47
URL: http://raggee.blogg.se/
Postat av: Andreas

haha ja. murdaaaaa



va roligt. gör mer utmaningar. en utmaning i veckan =)

2009-11-15 @ 15:39:59
Postat av: Andy Field

hahaha! jag har sämst arabiska men jävlar vad jag ägde ändå ;) vänta bara tills jag sjunger på riktigt gumman! :)

2009-11-17 @ 11:13:09
Postat av: leyla

Var med och tävla om en macbook i min blogg. Bara länka mig angående tävlingen i din blogg och meddela mig, så är du med och tävlar.



PEACE & LOVE/ Leyla

2009-12-02 @ 13:36:27
URL: http://kkalay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: