Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Måste jag hata på ett ställe?
Follow duvetinte


Igår fick jag ett flertal erbjudande och skulle på en annan premier fest, men jaouli som skulle med mig på den skulle vila ett par timmar och allt blev sent så jag bestämde mig för att dra till en annan fest!
Tyvärr är inte jag den som kan vänta på någon som måste bestämma sig!
Men han skulle komma till det andra stället vilket han inte gjorde eftersom jag tror att han somna om jag ska va ärlig!

Men jag mötte upp en tjejkompis och hennes vänner från V-ås, fulla som dom var så tänkte jag att detta kommer bli skiit grym kväll, för dom hypa upp mig som fan!

När vi kom till Mango bar så kom jag in före alla andra utan problem och ingen inträde, men jag möts av två riktigt otrevliga vakter, en som ville kolla på mina fickor i min tröja och sen säger den andra snubben att jag inte får ha på mig min "sportjacka" medan han måste ha vart så jävla blind att han inte ser skillnad på en Adidas tröja som är tajt och en sportjacka! helt jävla inkompetent!
Och då när jag ska lägga in tröjan i garderoben började han som stod där skälla på mig för att jag ville lägga in det! Ärligt? e de mitt jävla problem för att det finns idioter till vakter som tror att stället är överklass, vad trodde dom det var, spybar?
NEJ! det är ett 20 års hak som aldrig kommer komma till den nivån!

Men jag vill absolut inte lägga en diss mot Ajje som hade festen eftersom hans fester brukar vara GRYMMA, men vet ni vad jag kom på, de va ju fredag...
Inte konstigt att det var fullt med snorungar!!

Till Musiken: Ingen diss mot crona, för det första så var musiken riktigt låg och riktigt KEFFTTT!
Crona brukar spela bra, han hade sina små stunder och dom började runt 01:00!
Sen kommer vi till den så kallade "funky house" musiken, ska man spela den stilen av musiken så ska man veta exakt vad innebörden i funky är!
det är inte vanlig house, allt man hörde var vanliga house låtar!
Ärligt? det gör mig förbannad för jag vart så jävla hyp när jag fick höra att ajje ska ha ett dansgolv med den stilen av musiken!

Skicka dj till mig så kan jag lära upp vad det är för stil!
Med all respekt Ajje, jag sa detta till dig igår också men det var inte ens bra!




Nä nu orkar jag inte hata mer!
Kommentarer
Postat av: F a a n n y §

sv : okej härligt !

2009-11-28 @ 12:14:56
URL: http://fannyofswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: