Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Känslor
Follow duvetinte

egentligen har jag bara lust och skriva massa skit, men jag tänker inte och vill jag skriva för personliga grejer så har jag en privat blogg som jag kan skriva i...

MAMMA bli inte orolig, men till och från har jag gått runt och haft ont vid njuren och det var varje gång jag var kissnödig, jobbigt eller vadå?

Som alla vet så intalar jag mig själv med att singel livet är det bästa som finns eftersom förhållande ger bara huvudvärk, de gör det också. Hur många av er tycker som mig? eller är kärlek det bästa som finns?

Jag vet inte, men vet du?

Jag är väll inte redo  att gå in i ett förhållande heller eftersom jag är "ansiktet utåt" och hur många klarar av en tjej som ska synas hela tiden? Jag är inte heller tillgänlig hela tiden eftersom jag är på blogg jobb helan tiden.
Inte många killar som skulle klara av det, sen har jag en temprament som många inte skulle klara av, men kanske dömmer jag ut mig själv väldigt snbbt....

Saningen är att jag inte ens vet hur man snackar med en kille, jag vet inte hur man gör. Jag har blivit jätte blyg och en gång i tiden var det JAG som vågade göra allt, de va jag som tog det jag ville ha när jag ville ha det och nu e jag helt tvärt emot vad jag var då.
Jag saknar den där Melika som en gång i tiden fanns, den Melika som vågade och inte var så blyg och tillbaka dragen.

Kanske är detta bevis på att jag blivit äldre och mognat upp och förstår vad som händer i livet.
Jag är jävligt glad att jag har kommit dit jag vill men jag måste sluta tänka negativt om kärlek o allt som tillhör det, men svårt för en som blivit sårad hela livet.

Jag skriver massa skit just nu och jag har säkert stavat en hel del fel, men jag ORKAR VERKLIGEN INTE BRY MIG!
Jag vågar vara öppen och så länge jag kan stå för det så är det lugnt..

Nu väntar jag på att grabbarna ska komma med lite mat och sen ska jag sova! Orkar inte skriva mer..
Kommentarer
Postat av: Nisse(Si-Kret)

Ett förhållande kan kännas som en massa förpliktelser och måsten.

Visst, till viss del kan det stämma, man är två om ett förhållande. Men man ska aldrig ta bort att man måste själv må bra.

Etty förhållande är svårt att sätta på t.ex. papper hur det ska vara. Alla förhållanden är olika, vissa mer öppna, andra mer rörliga. Så länge det är ärligt.



Personligen tycker jag om att sakna någon. Att man inte är med varandra 24/7...



Sov gott...

PEACH!

2009-11-08 @ 03:56:36
URL: http://www.innuce,nu
Postat av: Lola

jag förstår dig. kärlek kan verkligen vara knas och jobbigt. och efter man blivit sårad så mkt är det svårt att "get back in the game". men samtidigt, tänk på känslan du hade sist du va kär, hur underbart de va. är det inte värt att satsa även om de kanske slutar dåligt? jag menar, kasta inte bort känslan av kärlek för att du e rädd att bli sårad, kärleken är värd det. och en vacker dag så kommer du hitta den rätta =)



som man brukar säga, it's better to have love and lost than to never have loved at all. hoppas allt löser sig! många kramar!!

2009-11-08 @ 15:46:19
URL: http://itsalolathing.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: