Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Gästbloggaren Finess - I get up‏
Follow duvetinte



zuuup people!!

Vad händer??


Jag softar bara just nu,kom hem nyss typ....
De var en nice kväll igår,million är gaalen på scen och de nästan så att jag tycker han låter bättre live än på låtarna man hör som mp3...


Hur som helst så rockade han loss ordentligt!!
Som vanligt så var jag sen när jag skulle möta upp Melika men de var verkligen inte med meningen,jag hade varit i studion hela dagen sen tränade jag mina knattar sen drog jag hem och käka sen tillbaks till studion och senare in till stan så de va lite kaos dag igår....


Va gryn stämning på klubben och jävligt mycke folk vare hehe...
Men de va soft att få prata ut med en nära vän som jag haft lite otalt med dem sista veckorna nu men d ekändes soft som fan och hoppas vi är back on track....


Keione snackade jag med igår oxå han skäällde lite på mig för ja varit lite lat men vi kom överens om lite grejer så imorn kommer jag kunna sätta ett datum på allting när de släpps,de lovar jag dne här gången hehe...

Ida så ska jag förbi studion och lyssna igenom lite grejer sen ska jag spela basket,fett skönt att få röra på sig....
Men kommer va mycket jobb fortfarande men de soft i like it och tur som jag har så har jag Melika som pushar mig som fan 2010 komer bli riktigt nice beileve thaaat!!

Men som sagt allting rullar på som de ska kan inte klaga över så mycke måste bara få lite mer ordning på vissa saker sen är de tvärluugnt, antar att man börjar bli vuxen på något hörn hehe...
Yeah de va allt för mig just nu.återkommer lite senare aiight!!!

Du tror att du vet men du vet inte

Finess


Dagens låt
J.cole-Get up



I get up and see the clouds from my window,i pray the sun gonna shine this way
Kommentarer
Postat av: Mathilda M. Harmony

Nää men nu är jag trött på finess snubben. Kul i början men inte längre. Melika skriv mer om dig fan. Jag saknar det! Nu är det bara en sån där reklam blogg. heeeelaaa tiden. not funny i miss the old good melika! Love you babes

2009-11-27 @ 18:08:41
URL: http://ladymathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: