Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Gästbloggaren Finess - I feel good‏
Follow duvetinte






Whats crackin!!

Va händer gott folk??
Jag har verkligen segat hela dagen och känner mig redo för att börja jobba igen!!
Skulle dragit förbi proddaren ekp under eftermiddagen men han mådde lite dåligt så vi sköt upp de tills vidare...

Fan känns som alla börjar bli sjuka, börjar fundera på att ta den dära sprutan som alla går och snackar om men borde man verkligen,jag känner mig på topp bara lite brist på sömn hehe....
Men ska träna igenom dem låtarna jag ska recca nu i helgen så jag verkigen kan dem utantill sen är de bara att börja göra klassiker u diiiig!!!!

Har inte så mycke andra planer ida, blir nog en sväng förbi studion sen chill bara....
Men fan jag är på hypemode,kanske blir några drinkar hemma me några vänner eller nånting men känner för att göra nånting efter studion.....
Ska hoppa in i duschen nu och försöka komma igång nu på kvällen innan de blir allt för sent hehe..Är inte säker på ifall jag hinner skriva nå mer inlägg ikväll men om inte de så hörs vi imorn spikat,aiiight!!



Du tror att vet men du vet inte

Finess

Dagens låt!!
Bara för att jag känner mig hype just nu så blir de maino,fan önskar verkligen att jag kunde göra de han säge rpå låten få alla runtomkring mig att må bra och höja deras ekonomi u feel me??

Maino-million bucks

Kommentarer
Postat av: SIE.eemelieteresia

jag missade den där, tävlingen (a)

allt är bra med mig: med dig? :D

2009-11-20 @ 22:19:25
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/
Postat av: Hannah

Hej det är så här att jag och 3 till tjejer från min skola har valt att som Projektarbete i 3:an att lära oss dansa "street" och eftersom du är så jävla bra på att dansa sånt tänkte jag kolla med dig om du kanske skulle kunna hjälpa oss????????? jag hoppas du kan svara eller aa höra av dig på nått sätt för det vore ju jätte roligt tack på förhand//Hannah

2009-11-20 @ 22:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: