Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Gästbloggaren Finess - Hard work pays of, lets get that paper!!‏
Follow duvetinte

 

 

 




WHATS UUUUPPPPPPPP!!

Va händer gott folk!!



Ja idag så har jag varit rätt produktiv om jag får säga de själv!!


Började dagen rätt seg men sedan tog de fart då jag skulle möta upp Melika för att fortsätta med videobloggandet...
Idag så visada jag snabbt upp om delen utav hässelby där jag växte upp och bor kvar på än idag, de blev en liten hoodtrip runt mitt område hehe....
Mötte upp henne i åkermyntan alltså hässelbyvillstad sen tog vi en hood trip runt mitt område carl bondes väg även känd som arabdalen hehe.....

Efter det så drog vi vidare hem till ekp i vällingby och gjorde klart dem  två låtarna jag skulle spela in...
När vi kom fram dit så satt daltone där och mixade ihop dem sista delarna utav hans mixtape som jag kommer berätta om lite senare här,samt så kommer de upp en intervju med han som jag gör lite senare framåt i veckan,om han nu blir frisk!!

Men första låten vi spelade ein hos ekp heter tar mig upp, rätt hype låt och de blev en ganska skön gung i de hela, Big ups Ekp:)
Den låter komma ligga som spår nr 2 på tapet,efter de så kom anders förbi för att spela in sin del till låten han och jag gjorde som oxå kommer på tapet,den låten fick titeln En vacker dag:)

Blev riktigt nöjd med allt idag,är fett peppad in för släppet kommer bli så jävla fett och hoppas den tas emot bra!!
Thanks till Melika som kom ut ida ock tog kort och filmade lite utav händelsen då vi jobbade som ni ser här på bloggen...

Men de slutar inte där,ska ringa en massa samtal för att fixa press bilderna och omslaget för tapet imorn så de ser bra ut,måste försöka boka in någondag då allt kan fixas den här veckan eller början utav nästa hehe....

Imorn är det en ny dag och så de gäller att hassla vidare u diigg!!

Du tror att du vet men du vet inte



Finess

Dagens låt
D-block - Get that paper



P.s såg lil wayne dokumentären, den va riktigt nice.killen e sjuk i studion hur han bara matar ut låtar hela tiden,han är så jävla talangfull men shiiet va mycket han knarkar haha.....
Men som sagt han är en true rockstar!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: