Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Bilder och historia från Västerås
Follow duvetinte

SOm ni vet och har läst så spendera jag hela helgen i Västerås tillsammans med Dj 2Much och Sandro S-bäjbe. Jag har låtit er få följa med nästan varje steg vi tog.
2Much var redan i västerås när jag och S-bäjbe skulle komma, på vägen fick vi punka men allt gick bra, jag vill lägga ut bilder ifrån när vi (s-bäjbe) fixade bilen, men jag har lovat och inte göra det! Allt gick bra fast att det var kallt och det små regna.
Väl när vi var framme drog vi direkt till hotellet för att lämna av oss väskorna och byta kläder. 2much hade redan börjat spela när vi kom dit och han hade Apee från Mind Kaos som sälskap.
Det var redan drag. Jag låter bilderna tala för sig själv!






Dag två var en mycket roligare dag.
Vaknade rätt tidigt för att se olika tävlingar i Breakdance, vilket var skit kul!
Desutom skulle Mind Kaos och Köza uppträda, har hört deras musik tidigare och jag har gjort intervju med Mind kaos.
Träffa lite sköna killar, blandat 2 killar som kallar sig för Mexxi & Si-Kret, riktigt trevliga killar. Har desutom filmad dom när dom lägger en varsin vers och samtidigt så händer det saker i bakrunden, men det kommer upp lite senare!
Jag la upp en bild tidigare på en blå/grå drink och det var en anonym som gissa nästan rätt, men 2much gav mig en Sprite blandat med hypnotic (om det heter så)
Men det var riktigt bra dag där och jag kan väll skriva att 2much är en av sveriges bästa dj, han är desutom Ken rings Dj och man ser han ibland med Pato Pooh!  Vi låter bilderna från dag 2 tala för sig själv!

Dom tre vinnarna från dom olika tävlingarna


Köza och Mind Kaos intog scenen!

DJ 2MUCH and Me @ the club

Sandro S-Bäjbe - Dj 2MUCH - Jag - Mexxi & Si-Kret






During this weekend, I spent my time in a small town called Västerås. I went there with Sandro S Bäjbe and Dj 2MUCH. Dj 2MUCH is one of Sweden's best DJ and he is a DJ for an artist named Ken Ring and sometimes for Pato Pooh!
Here above you can see pictures from the weekend and I will try to upload some videos! It was breakdance competitions and perform from the Swedish hip-hop artists.
It has been difficult and update in English this weekend since I blogged directly from my cell phone!
To book a good DJ, go to this page Dj 2MUCH
Kommentarer
Postat av: Mexxi

Tack för denna helgen! Vi försöker få nästa till att bli lika bra! :)



Kort och konsivt, Denna helgen var fettma som sjukdomen!

2009-11-08 @ 23:24:22
URL: http://www.innuce.nu
Postat av: Anonym

TRÄFFADE DU MARIO!?!??!? :O DANSAREN???! SER UT SOM HAN, nej fy på dig melika, så himla fuskigt :(

2009-11-09 @ 02:11:16
URL: http://bikisen.blogg.se/
Postat av: ShadyBoy

Gillar du Eminem? Kolla in min länk.

2010-08-20 @ 23:00:24
URL: http://justshady.com/
Postat av: Bäckis

snygga bilder, bra jobbat!

2011-09-25 @ 19:56:55
URL: http://vasterashistoria.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: