Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Julpyntat
Follow duvetinte

Nu har jag lagt upp julgran och gjort fint bland mina filmer o PS2/Xbox spel!
Mår fortarande dåligt och är sjuk! inte alls kul för att jag missar massa i skolan.
Idag missa jag inte så mycket, men lär göra det imorrn..

Ska vila imorrn, men måste åka och fixa lite grejer, får se om jag orkar....

Nä men nu är min unge här och jag kommer väll smitta honom, men ska fortsätta prata skit med honom o sen ska jag väll sova!
känner mig rät hjälplös just nu! hänt ör mycket saker och jag hatar o missa skolan
Kommentarer
Postat av: NIKLAS

Okey, jag tänkte mer vilken linje du gick?

2009-11-30 @ 23:32:51
URL: http://niklasvikt.blogg.se/
Postat av: Cassie

haha smokey får va jultomte i år

2009-11-30 @ 23:57:39
Postat av: Nelly

svar: Inte mkt, sitter i skolan. SJ då?

2009-12-01 @ 12:01:35
URL: http://nnahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: