Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Svar på era frågor!
Follow duvetinte



Dax o svara på frågor

De va en hel del likadana frågor...


Fråga 1
Vart bor du?

Svar
Jag bor i Sthlm (Nacka) inte född här men uppväxt här.

Fråga 2
Varför börja du Blogga?

Svar
Ska vi ta denna fråga igen? Jag började Blogga 2007 eftersom min vän Sam tyckte det var bra att jag skulle få ut mina känslor, Jag hade en hel del ilska o depressioner som behövdes komma ut.
Och sen blev Bloggandet en del av mitt liv! Jag är glad att jag Bloggar! För det är jävligt kul och man träffar på massa coola människor.


Fråga 3
Vad tycker du är det bästa, samt de sämsta med att blogga?

Svar
Det bästa med att Blogga är att jag får dela med mig med mina erfarenhet och kanske hjälpa en stackars människa som har vart i samma situation som mig. Och de sämsta med Bloggen är nog att de e så pass anonymt att man kan “leka” vem man vill!

Fråga 4
Hur många läsare har du ungefär dagligen?


Svar
Allt är beroende hur “aktiv jag är” När jag inte orkar Blogga, eller hinner knappt så har jag runt 200-300 Men när jag är aktiv så har jag väll runt 500 unika per dag.. Jag tycker de e rätt OK. Jag är NÖJD! ÄLSKAR MIN LÄSARE!!!!!!!!


Fråga 5

vad tycker du är intressant att läsa om i en blogg?


Svar
Jag går in o läser väll så mycket jag hinner eller kan, men dessa är mina favorit Bloggare.
Tycker det är dessa som intresserar mig som mest! Finns fler....

- ● Rebecca ● - -  - Min Blatte Hoe Hahah
Pussywood - Bloggen som försöker dissa "kändisar"
My Best Friend is my Grind - En sida där man kan ladda ner musik
 JENNY ORAHIM - En intressant blogg...
J-Son - Vem läser inte denna?
Emmi - Min underbara vän
''Harmony'' - Man bara skrattar
 Eboi | ThePage.se - Söta Ebois blogg måste man bara läsa
Sean Banan | ThePage.se - Underhållande
 SelinasVärld - Vardagsliv
DJ Preview | ThePage.se . - Sveriges bästa Dj. (layer cake´s Dj)
 WALK IT OUT -  Jävligt tung brud
Rodi - En riktig störd sak - Underhållande.


Ni borde kolla in dessa Bloggar, riktigt bra kan jag lova ;)  Ni kanske förstår också vad som intresserar mig att läsa. Det ska vara som dessa!! Mode e inte min grej direkt...


Fråga 6
Har du några husdjur?

Svar
Yes, jag har min söta katt, en sån där persisk katt som ser ut att ha sprungit rakt in i väggen hahaha.

Fråga 7


Svar
Jag har fått den frågan ett antal gånger, men om ni klickar in HÄR så kan ni se en rolig film på mig där jag berättar om varför jag heter “du vet inte”
Men som sagt, folk tror dom vet ALLT om mig, men ingen vet saningen!!!

Ni kan till o med få ett gott skratt ;)

Fråga 8
har du någonsin skämts över att vara från utlandet

Svar
Ja, när jag va jätte liten. Jag har alltid bott i samma område och uppväxt enbart med svenskar o en svart kille.. Hahaha Vi var dom ända “blattarna”  Och det var inte så lätta tider. Men de va när jag va jätte liten och visste knappt vad en invandrare va. Hahaha
Men jag är STOLT invandrare. Och är STOLT över det landet jag är i från och är GLAD att jag är en riktig blatte!!!! Hahah


Fråga 9
bästa sommarplagget?


Svar
Ett tygbit här och där som täcker det som borde täckas och sen går man ut.
Speciellt när det är som varmast..

Fråga 10


Svar

Oj oj oj, här kan jag skriva en lista på vad de e för killar jag tycker om.

Jag gillar killar som har lite av Babyface, sen gillar jag Rakade killar. Typ som “Michael scofield”  från person break. De e väll vad jag som mest tycker om när det gäller utseende. Heheh
Men vad jag också tycker om är Mulatter de e något jag alltid gillat.
Och jag ÄLSKAR killar som kan dansa och har en grymt bra humor.

Men tro mig jag kan fortsätta. Men detta borde väll duga. Det är ju ingen “Melika söker man” haha

Fråga 11
Varför började du med knark ? och vad fick dig att sluta och vilka hjälp fick du ? ..

Vad vill du säga till ungdomar som testat eller vill testa droger ? ( typ dåligt , mm )


Svar
Jag började när jag va 15 år med att röka hasch, kommer ihåg det som om de va igår. Vi va ute i nacka och en tjej drog fram lite skit (Hasch). Och jag som är så pass nyfiken ville verkligen testa. Och denna tjej var alltid med oss, och hon va ju den som punda som mest. Jag älskade det under den tiden. Jag glömde mina problem osv. (under stunden)  det blev mer o mer o mer.... Så jag tyckte ju om det och trodde dessutom jag va SKIIITTT GRYM som rökte med dom Coola människorna.. Men jag va egentligen en snorunge som fastna i skitet.. Man är absolut INTE cool någonstans.....


Det var absolut INGEN som fick mig att vilja sluta..  Utan de hände mer eller mindre en olycka som fick mig att nästan sluta!
Jag fick panik attacker och smått psykoser av att jag hade rökt så pass mycket att jag åkte in på akuten.. Jag blev rädd och hade skuldkänslor.

Fick fortfarande ingen hjälp men bara stöd från familjen, jag gick till en psykolog  under den tiden.

Men de va mer eller mindre min familj som fick mig o sluta va beroende och stötta mig hela vägen och det gör dom fortfarande idag.

Jag kan inte säga något till ungdomar som vill testa. Om jag säger gör inte det så kommer man göra det eftersom man vill veta varför man inte får testa.
Utan jag tycker att man ska testa de mesta i livet så länge de inte dödar en. Men KNARK är inte bra (då säger jag dom tyngre sakerna)
Man ska bara vara försiktig och ärlig mot sina föräldrar. Men testa ändå inte eftersom de ger inga bra effekter i längden. TRO MIG!





Kommentarer
Postat av: Alva

Svar. Jaa visst vi kan följa varanns bloggar (:

Jag lägger till din, lägger du till min? :d

2009-05-11 @ 13:35:17
URL: http://sejhejtillmej
Postat av: beatrice [foto , vardag & kläder]

tack för svaren (:

2009-05-11 @ 13:55:22
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Knark är inte bra.



Man blir helt störd av de ! :S Inte mys att vakna upp dagen efteråt..

2009-05-11 @ 14:14:44
URL: http://maglate.blogg.se/
Postat av: Anonym

du verkar vara en assoft brud alltså!

2009-05-11 @ 14:16:54
URL: http://bikisen.blogg.se/
Postat av: Dalia

duktigt och starkt att kunna komma ifrån knarket o skitet som du beskriver... plus till dig :)



kramar

2009-05-11 @ 14:26:44
URL: http://fashionmodel.blogg.se/
Postat av: eoew

kul att läsa ;)

2009-05-11 @ 14:37:24
URL: http://eoew.blogg.se/
Postat av: lovisa lite bättre än bäst

Försent att fråga en fråga?..

varför startade du en blogg?

2009-05-11 @ 15:21:30
URL: http://lovisawinther.blogg.se/
Postat av: Louise

Roligt o få läsa lite om dig :)



sv: ja bor i Dalarna, ludvika:(

2009-05-11 @ 15:58:59
URL: http://louiseberglund.blogg.se/
Postat av: Rodi

hahah vadå jag är en riktigt störd sak...okej okej om det vart en riktigt störd SEXIG kille som är vacker,smart,underbar,gudomlig,godhjärtat, m.m



Du såra mina känslor fett mycket faktiskt.

2009-05-11 @ 16:43:26
URL: http://tungastes.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha okej roliga svar...ha det fint. :]

2009-05-11 @ 17:18:37
URL: http://modemix.blogg.se/
Postat av: Berii_

Shu babes! Ah jag ska fett på koncerten! Blir GBG för min del är här nu så jag passar på! Det är fan om några timmar! JAG E FETT excited!! =D



Ska du gåå?



P.S Du e tung ;)

2009-05-11 @ 17:54:31
URL: http://walkitout.blogg.se/
Postat av: Nilufer

Riktigt bra svar du gav på min fråga om när du började knarka och så.. Glad jag blir att du svarade =D <3



DU är verkligen en smart tjej som insåg att det var dåligt .

Grypptryck är nåt nästan alla faller för och man kan säga att du också gjorde det. De klart många vill testa på grejer ;) men det kan gå snett ibland . Det är bra att man har nån vid sidan om som stöttar en och hjälper det är inte alla som har det .



Va jag ser är du e TÖNG tjej så keep it up !

Får jag intervjuva dig ? Vill skriva om droger och sånt och hur det kan vara när man missbrukat eller missbrukar ..



KRAM <3

2009-05-11 @ 18:09:56
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Nilufer

Har skickat vän förfråga till dig på face ;) ..

2009-05-11 @ 18:31:02
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Maja

bra svarat på dom :=

2009-05-11 @ 20:57:11
URL: http://chinnie.blogg.se/
Postat av: lovisa lite bättre än bäst

TAACCCKKK riktigt bra anledning till att börja blogga!

2009-05-11 @ 22:19:06
URL: http://lovisawinther.blogg.se/
Postat av: Diane

sv: Hejsan

väldigt bra frågot och svar gumman

kramar

2009-05-11 @ 23:48:40
URL: http://dbedikter.blogg.se/
Postat av: Emelie

vart i nacka bor du ??

orminge??

2009-05-12 @ 12:59:02
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: alex milo

cool du e ååååååh cooling shit ja vill vara dig ååå ja vill ha dig också och polisen vill ta dig !!!



ps. du e så töööng aså shit du e så töööönnnnggg



ps 2. hur kom du på att knark inte va bra :O skit smart? och tööng

2009-05-14 @ 19:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: